0
0
0.00 грн
Сума за товари: 0.00 грн

Доставка та оплата

Інформація про доставку замовлень

Самовивіз:

 

Просимо звернути увагу на те, що в офісі немає асортименту товару, який представлений на сайті!

Зверніть увагу!

Самостійно забрати товар можна попередньо замовивши його на сайті або по телефону, після чого менеджер повідомить вам номер заявки, дату і час прибуття товару для самовивезення.

On-line замовлення ми приймаємо без вихідних та у будь-який час доби.

 

Графік прийому замовлень:

 

Пн.-пт. – з 10.00 до 19.00

Сб. - З 10 до 14.00

При оформленні замовлення до 15.00, доставка можлива того ж дня за умови, що товар є на нашому складі. Якщо замовлення оформлено пізніше, доставка здійснюється наступного дня. Товар, замовлений у неділю, можна буде отримати у понеділок.

 

Час доставки:

Пн.-Сб. – з 10.00 до 19.00

Товари, замовлені у неділю, доставляються у понеділок.

Якщо сума перевищує 2000 грн, доставка безкоштовна.

На броньовані та міжкімнатні двері безкоштовна доставка не поширюється!

 

Доставка по Україні

Якщо ви бажаєте замовити товар з нашого інтернет-магазину в будь-яке місто, потрібно зв'язатися з нашим менеджером. У нього ви зможете дізнатися, чи є у наявності потрібний вам товар та оформити замовлення. Після цього треба сплатити покупку, передзвонити нам та залишити свої контактні дані. Також можлива оплата під час отримання, якщо доставка здійснюється компанією «Нова пошта». Ви сплачуєте покупку, отримуючи товар на складі компанії. Комісія складає 2% вартості замовлення плюс вартість доставки при замовленні через «Нову пошту». Номер декларації, за яким можна отримати товар, ми повідомляємо наступного дня після надсилання. Відправлення здійснюється у будні.

 

Дізнатися, коли прибуває товар, надісланий нами, та тарифи за послуги перевізника ви можете перейшовши за посиланнями нижче:

Можлива оплата через Приват 24, комісія складає 0%

 

Кожному роздрібному клієнту, який замовив товар на суму понад 2000 грн, доставка по Україні здійснюється безкоштовно! Покупцем оплачується лише відправка грошей та оформлення зворотної декларації.

 

Зверніть увагу!

Якщо протягом 7 днів ви не забираєте замовлення зі складу компанії-перевізника, його відправляють назад до нас до Києва.

 

Графік прийому замовлень по Україні:

 

В будні дні. – з 10.00 до 18.30

Замовлення через інтернет приймаються цілодобово та без вихідних.

 

Терміни доставки

Доставка замовлень територією України здійснюється в строк від 1 до 7 днів, залежно від населеного пункту. Детальніше час і день доставки ви можете дізнатися в компанії перевізника. Послуги транспортної компанії ви сплачуєте самостійно під час отримання товару. 

Таким чином, знайшовши потрібний вам товар, ви зв'язуєтесь з нами і отримуєте рахунок-фактуру. Сплатити її можна у будь-якому банківському відділенні. Як тільки кошти надходять на наш рахунок, ми надсилаємо товар вам через службу доставки. Після відправлення наші спеціалісти повідомляють вам дату та час прибуття замовлення, а також номер декларації вантажу. Отримуючи товар, вам потрібно мати при собі паспорт та знати номер декларації.

 

Оформлення замовлення в інтернет-магазині «HomePoint»

Знайшовши потрібний вам товар, натисніть кнопку «До кошика», щоб додати його на ваше замовлення. Вибравши всі потрібні товари, ви можете переглянути повний зміст замовлення, натиснувши кнопку «Кошик» у верхньому правому кутку екрана. Тут ви можете змінити кількість одиниць товару або видалити зі списку те, що ви передумали купувати.

Натиснувши кнопку «Замовити», ви переходите до заповнення форми замовлення. У ній потрібно вказати свої контакти та адресу доставки, вибрати зручний для вас спосіб оплати та залишити примітки до замовлення, якщо вони є. Після цього натисніть кнопку "Оформити замовлення". От і все! Процедура дуже проста і забирає мінімум часу.

Ви отримаєте повідомлення про прийом замовлення по e-mail, і найближчим часом зв'яжеться з вами наш менеджер, щоб узгодити деталі.

 

Отримання товару

При отриманні замовлення уважно розгляньте покупку, перевірте, чи немає пошкоджень, переконайтеся в працездатності механізмів. Також зверніть увагу на правильність заповнення документів. Усі претензії на вигляд товару приймаються лише до безпосереднього отримання товару від кур'єра.

Розрахунок відбувається одразу на місці доставки. Враховуйте, що до оплати приймаються лише гривні. Після оплати замовлення ви отримуєте у кур'єра документи – витратну накладну та гарантійний талон.

Кур'єр не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару – отримати консультації Ви можете за телефонами, вказаними на сайті!

Розрахунок відбувається одразу на місці доставки. Враховуйте, що до оплати приймаються лише гривні. Після оплати замовлення ви отримуєте у кур'єра документи – витратну накладну та гарантійний талон.

Кур'єр не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару – отримати консультації Ви можете за телефонами, вказаними на сайті!

 

Увага: Після того, як кур'єр поїхав, претензії на вигляд товару не приймаються!

 

Гарантійне обслуговування рекомендується здійснювати у спеціалізованих сервісних центрах. Їх перелік наведено у кожному гарантійному талоні.

Шановні клієнти! У східному регіоні тимчасово призупинено доставку товарів до наступних населених пунктів:

  • м. Донецьк
  • м. Луганськ
  • м. Сєвєродонецьк

 

Водночас сильно обмежена та затримується доставка по Луганській та Донецькій областях.

 

Інтернет-магазин "HomePoint" бажає Вам приємних покупок!

На этом веб-сайте используются файлы cookie. Если вы принимаете файлы cookie, вы можете использовать все возможности веб-сайта. Для получения дополнительной информации ознакомьтесь с нашей политикой конфиденциальности.